آرایشگاه سیمای ماندگار

بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

میکاپ عروس ۲۰ درصد تخفیف

آمده ایم برای … جلوه بخشیدن به رخسار باشکوهست

ارائه کلیه خدمات آرایشی در بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

دپارتمان فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس

بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

بهترین آرایشگاه زنانه در پاسداران تهران

 

خدمات میکروپیگمنتیشن در خیابان پاسداران تهران

کلیه امور میکروپیگمنتیشن زیر نظر متخصص
میکروپیگمنتیشن با دستگاه میکرو توسط متخصص با تجربه و با سلیقه
طراحی دائم ابرو، خط چشم، لب
برای داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی ما میکروبلیدینگ و فیبروز را به شما پیشنهاد می کنیم.

خدمات میکروپیگمنتیشن در خیابان پاسداران تهران

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن
با استفاده از رنگ های کاملا گیاهی
بدون ایجاد حساسیت و خونریزی
همزمان استفاده از تثبیت کننده رنگ

 

بهترین آرایشگاه لیفت و لمینت مژه در پاسداران

لیفت ولمینت مژه :روشی طبیعی ودرمانی برای ضخیم کردن مژه هایی نرمال مژه هایی محکمتر و خمیده ترو فردار ترو بلندتر است که ساقه ها با کراتین طبیعی پر میشود و رنگ ریمل و مشکی میشود و این روش شیمیایی نیست و ماندگاری ان ٢ الی ۴ ماه است و نیازبه هیچ مراقبت و ترمیمی ندارد فقط همان مراقبت ٢۴ ساعت بعداز انجام لیفت ولمینت، که این کار باعث درشت شدن چشم وزیباترشدن ان شود که بوسیله کمپکس تقویت میشود که حتما این کار باید زیر نظر متخصص دوره دیده و حرفه ای انجام شود وگرنه دست افراد نابلد منجر به سوختن آسیب پذیری به مژه میشود. بهترین آرایشگاه لیفت و لمینت مژه در پاسداران.

بهترین آرایشگاه لیفت و لمینت مژه در پاسداران
افتخـــــار این را داریــــم که با استفاده از بهتریـــن محصولات ضامن زیبایـــی شما باشــــیم.

 

انواع بافت مو و اکستنشن مو در منطقه پاسداران

بافت در صورت نگهداری صحیح (چنگ نزدن حین شستشو) به راحتی تا دو هفته میماند. اما از آنجا که سلامت و بهداشت مو همیشه مهمتر از زیبایی آن است توصیه میشود، بافت پس از یک هفته باز و تمیز شسته شود.
معمولاً هنر بافت بیشتر برای ترکیب با شینیون برای دخترانه جلوه دادن موی مشتری میباشد.
بافت همچنین به تنهایی با یک براشینگ مخصوص، به صورت کف سر یا آویز با استفاده از نگین، زنجیر، دکمه، روبان، کنف و … انجام میشود.

 

گریم و میکاپ در محدوده پاسداران تهران

میکاپ: با توجه به مد، نظر مشتری و آناتومی چهره مشخص است.
گریم: کلمه گریم برای اکثر افراد یادآور یک کرم خاص با پوشانندگی بالا میباشد در صورتیکه، معنای گریم متفاوت از صرفاً پوشاندن پوست است. گریم به معنای بعد دادن به چهره، رفع معایب و بزرگنمایی نقاط قوت چهره میباشد. این تعریف کوتاهی از گریم است. حال آنکه، واقعیت پیچیده تر از آن است که تصور میشود.

 

شینیون مو در پاسداران منطقه 5 تهران

انواع شینیون های شل، اروپایی، فشن، ترکیب با بافت، عربی، کلاسیک و …
کلیه شینیون ها با آماده سازی قبلی و بدون استفاده از ابزار و موی اضافه انجام میشود.
یعنی با یک موی کوتاه هم میشود بدون ابزار یک شینیون شیک داشته باشیم.

آرایشگاه خوب برای شینیون مو در منطقه پاسداران منطقه 5 تهران.

آرایشگاه خوب برای شینیون مو در منطقه پاسداران منطقه 5 تهران.

(اضافه کردن مو و استفاده از ابزار فقط در صورت درخواست مشتری و در موارد خاص امکان پذیر است)

 

کراتینه و صافی مو در پاسداران تهران

آرایشگاه خوب برای کراتینه و صافی مو در پاسداران تهران – موها وقتی در معرض انواع موادشیمیایی قرار می‌‌گیرند خشک و شکننده می‌شوند. خانم‌هاییکه عادت دارند به صورت مداوم رنگ موی خود را تغییر می‌دهند یا فر و مش می‌کنند پس از مدتی کیفیت موی خود را از دست می‌دهند. زمانی می‌رسد که شما وقتی موهایتان راشانه می‌کنید، می شکنند و هیچ ماده ای دیگر جلای خوبی به موهایتان نمی‌دهد. فکر میکنید موهایتان مرده و خشک است. البته حق با شماست، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام کراتین از دست داده اند. کراتین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه ی موهاست که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی رنگ، مش، فر، براشینگ های مکرربا سشوارهای داغ، تافت و ژل، آن را از بین برده اید.شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان باید کراتین را به آن برگردانید تا دوباره موهایتان با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح موهایی لخت و زیباخواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می‌برید.این کار را حتما زیر نظر متخصص و کارشناس زیبایی انجام دهید.

بهترین آرایشگاه کاشت ناخن سمت پاسداران تهران. بهترین آرایشگاه رنگ و مش سمت پاسداران تهران.

جمعه ها و ایام تعطیل با تعیین وقت قبلی

 

آرایشگاه برای کراتینه مو، احیا و صافی در پاسداران

کراتینه گرم چیست؟

کراتینه گرم برای زمانی استفاده می شود که می خواهید موهای صاف داشته باشید و موهای خود را احیا کنید. این نوع کراتینه را حتما باید در آرایشگاه ها توسط متخصص کراتینه و احیا مو انجام دهید. آرایشگاه زنانه خوب سمت پاسداران.

 

کراتینه سرد مو چیست؟

از این کراتینه زمانی استفاده می شود که فقط هدف ترمیم و کمک به موها باشد. شما این کراتینه را می توانید در خانه هم به راحتی انجام دهید. توجه داشته باشید که این کراتینه موها را صاف نمی کند. آرایشگاه زنانه خوب سمت پاسداران.

 

کراتین سرد چگونه انجام می شود؟

برای انجام کراتینه سرد ابتدا موها را با شامپو بشویید تا آلودگی ها از روی موهای شما پاک شوند. موها را به خوبی خشک کرده و به صورتی که برای رنگ کار میکنید تقسیم بندی کنید. مواد کراتینه را به صورت لایه های باریک با برس رنگ ،تمام موها را بدون رعایت فاصله از ریشه با کراتین مواد رسانی کرده و به خوبی ماساژ دهید تا همه نقاط مو به این مواد آغشته شوند.موها را به مدت سی دقیقه کاور کنید و در نهایت موها را با سشوار و با باد گرم براشینگ کنید.

 

بهترین آرایشگاه رنگ مو و دکلره مو در پاسداران

انجام دکلره بدون آسیب ، انجام مش و هایلایت بدون آسیب، انجام دکلره ومش و هایلایت معمولی، انجام رنگ مو

دکلره یا دکلراسیون مو چیست؟

دکلره یا دکلراسیون مو در آرایشگری زنانه به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو حذف پیگمنت های مو گویند. طی دکلراسیون، مو رنگدانه های خود را از دست داده و به رنگ روشن در می آید. برای انجام خدمات مو مخصوصا دکلره کردن مو ، به متخصص کار با مواد مراجعه نمایید. هر آرایشگری نمیتواند دکلراسیون مو انجام دهد بیشتر آرایشگران از انجام دکلره، موها را میسوزانند.آرایشگاه زنانه خوب در محدوده پاسداران.

6-آرایشگاه خوب برای ریباندینگ مو در پاسداران

انجام ریباندیگ (صافی شلاقی). ریباندینگ یا همان صاف کردن مو که روش صافی ژاپنی هم گفته میشود به کمک مواد شیمیایی کاملا بر خلاف کراتین مو است و و به منظور صاف کردن مو انجام میشود. ساختار موها را تخریب می کند و بر همین اساس از ریباندینگ برای موهای رنگ شده نباید استفاده کرد و یا بر خلاف کراتین مو باید خیلی با احتیاط این کار را انجام داد.

 

7-آرایشگاه خوب برای اکستنشن مژه در تهران

انواع اکستنشن مژه (والیوم – هیبریدی – روسی – رنگی- روباهی – فانتزی – سنجابی – اسپایکی و… )

اکستنشن مژه از الیاف یا تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو هستند که تک به تک و لابه لای مژه ها با چسب چسبانده میشوند و به این ترتیب مژه ها را پر پشت و زیبا کرده و حالت فر و پرپشت بودن مژه‌ها را افزایش دهند. تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد. روش اکستنشن یک روش زیبایی نیمه‌دائمی است که توسط متخصص زیبایی که دارای مدرک اکستنشن مژه است انجام میشود.

 

 

آرایشگاه زنانه خوب اپیلاسیون در پاسداران

اپیلاسیون یکی از روش‌های پاکسازی موهای زائد بدن است که امروزه بین خانم‌ها و آقایان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به صورت کلی امروزه روش‌های زیادی برای حذف موهای زائد وجود دارد مانند بند انداختن، لیزر موهای زائد، کرم های موبر، و اپیلاسیون. در این بین استفاده از موم برای اپیلاسیون به دلیل عوارض جانبی و هزینه کم می‌تواند گزینه خوب مناسبی برای خانم ها باشد. برای انجام یک اپیلاسیون خوب در تهران با آرایشگاه حرفه ای تماس بگیرید. اپیلاسیون با موم سرد،‌ گرم و صمغ عربی انجام می‌شود. (دست و پا و زیر بغل ها شکم و بیکینی)

 

درمان مدیکال مو

بوتاکس طلا : طلا تراپی موهای شما را مانند اکثر تراپی های دیگر بازسازی میکند و موهای درخشنده و خوش حالت را به شما هدیه میدهدمیزان احیا و بازسازی طلا تراپی تا ۸۰ درصد میباشد .

 

9-انجام کاشت ناخن موقت
10- انواع کاشت ناخن ( کاشت ناخن پودری و ژل و قالبی در دیزاین های مختلف )
11-تاتو موقت
12-پاکسازی حرفه ای
13-پاکسازی معمولی
14-ماسک ذغال
15-رفع مو خوره و راه جلوگیری ازموخوره

آرایشگاه سیمای ماندگار
آرایشگاه برترین ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *